Ile kosztuje konsultant ślubny

Pozwól sobie pomóc

 

Planowanie wesela wcale nie jest łatwym zadaniem. Wiele osób, które samodzielnie się tego podjęły mówi, że jakby mogły cofnąć czas, powierzyłyby jednak ten dzień profesjonaliście. Tymczasem czasu nie możemy sobie tak o cofać, choć wciąż wierzę że kiedyś to będzie możliwe.

Dlatego jeśli trafiłaś na tę stronę, zastanawiasz się nad zatrudnieniem kogoś takiego, to znaczy, że jeszcze masz szansę podjąć WŁAŚCIWĄ decyzję.

Wiem że na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że to takie wdzięczne, przyjemne i wzniosłe zajęcie. Że można się przecież dobrze bawić organizując swój najpiękniejszy dzień w życiu. Może tak, ale zapewniam cię, że jeśli pracujesz na etacie, nie znasz branży ślubnej i nigdy wcześniej nie organizowałaś ślubu, będzie to po prostu męczące, przytłaczające i stresujące. Dlatego pozwól sobie pomóc i jeśli nie do całości organizacji, to choć do jej części, zatrudnij wedding plannera.

Koszty nie muszą być wysokie

 

Zawsze jest grupa osób która, chciałaby a boi się i nawet jeśli myśli o wynajęciu konsultantki ślubnej, to podejrzewa, że ich na to nie stać. Więc teraz RADA dla tej grupy ludzi: pytajcie! Prawda jest taka, że cena za usługę planowania wesela, będzie różna u różnych wedding plannerów. Zależy to od:

  • Zakresu usług które powierzycie konsultantowi lub budżetu waszego wesela;
  • Regionu Polski w którym mieszka i działa wybrany przez was wedding planner;
  • Tego jak wycenia swoją pracę oraz na ile kompleksowo zajmuje się zadaniami.
 

Dlatego najprostszym sposobem na sprawdzenie ceny usługi u mnie jest napisanie niezobowiązującej wiadomości przez TEN formularz kontaktowy. Obiecuje Ci, że w odpowiedzi dostaniesz ofertę kompleksowej organizacji przyjęcia weselnego i dowiesz się czy Cię na to stać. To naprawdę bardzo proste.

Czy to się opłaca?

 

Teraz zapewne powiesz, no jasne, że wedding planner który to pisze, odpowie twierdząco na to pytanie. W końcu dziewczyna chce zaprezentować swoje usługi. Ale niech o opłacalności, świadczy fakt, że sama na swój ślub 7 lat temu wynajęłam wedding plannera. Była to jedna z najlepszych ślubnych decyzji jakie podjęłam (zaraz po wyborze kandydata na męża 😀 ). Pamiętaj też, patrząc na sumę podaną w ofercie, że to cena za:

  • profesjonalne doradztwo, dzięki któremu bez wpadki przejdziesz przez etapy planowania swojego ślubu i wesela;
  • indywidualne, personalizowane koncepcje;
  • obszerny know how, znajomość branży i całą bazę zaufanych usługodawców;
  • godziny planowania waszego najpiękniejszego dnia w życiu, od momentu wyboru podwykonawców po wasz wielki dzień;
  • spokój, że ktoś nad tym czuwa, ktoś to spina, ktoś nad tym panuje.
 

Musisz więc często na złotówki przeliczyć swój własny czas i zaangażowanie oraz komfort psychiczny. A to nie jest proste zadanie, może także kontrowersyjne dla twojej drugiej połówki albo rodziny.

Jeśli takie spojrzenie na sprawę  jest dla ciebie zbyt abstrakcyjne, możemy też popatrzeć na opłacalność z bardziej przyziemnej perspektywy. Wedding plannerzy bowiem, posiadają też często zniżki u swoich podwykonawców, co rzeczywiście sprawia, że usługa staje się atrakcyjniejsza pod względem finansowym. Trafnym argumentem może być też ten, że zatrudniając konsultanta unikniesz nietrafionych wyborów, co też pomoże ci nie trfonić niepotrzebnie pieniędzy.

Pamiętaj więc, że jeśli to ty miałabyś się głównie zająć organizacją, to właśnie ty powinnaś podjąć decyzję o ewentualnym dobraniu swoich pomocników. A jeśli chcesz mieć u swego boku kogoś PROFESJONALNEGO, ZAANGAŻOWANEGO i ZNAJĄCEGO temat, wybór wedding plannera (a nie cioci Stasi która w ‘92 pomagała przy ślubie kuzynki) powinien być dosyć naturalny.

 

*

 

Zdjęcia do tego wpisu to backstage sesji stylizowanej Klejnoty która odbyła się w restauracji Mille Vigiani. Autorem fotografii jest Magdalena Kimak. Efekt sesji możesz zobaczyć TUTAJ.

No Comments

Post A Comment